Nightcap 09/30/12

Thank god. Oh thank god!

The cider mill burned to the ground.

I'll be honest with you, I'm glad it burned down. Goddamn cider mill. Goddamn any kinda mill. Goddamn grinding. You know what they're really grinding in there. You know. Yeah.

Ugh god what a relief. I can get donuts right here. And the cider, look it wasn't even that great. It wasn't fresh. It's well water. You got any idea how many people come in there every day? They made it back in January, they freeze it in big blocks. I've seen it. And they don't wash their hands.

I AIN'T DRIVING OUT TO NO GODDAMN CIDER MILL! THAT'S ENOUGH!

I don't care how close it is to the outlet mall. They can go to hell with them.

What do we know about apples?

CAN I PLEASE TURN ON THE FAN?

About Chris Weagel

Chris Weagel writes about the intersection of technology and parenting for Wired Magazine. No he doesn’t. He can’t stand that shit.

No comments yet.

Leave a Reply